Поточна діяльність | Накази директора Колодязненської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Накази директора Колодязненської ЗОШ І-ІІІ ступенів
КОЛОДЯЗНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ДВОРІЧАНСЬКОЇ РАЙОННЬОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Центральна8-а,с.Колодязне,Дворічанський район,Харківська область, 62713
тел./факс 0(5750) 7-45-31 e-mail:kolodesnoe2@i.ua Код ЄДРПОУ 25463758
 
НАКАЗ 
 
с.Колодязне 
 
17.03.2020                                                                                                        № 30                                                                   
                                                               
Про зміну режиму роботи
закладу під час карантину
 
На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11.03.2020 року № 211, на підставі пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року № 630, беручи до уваги статтю 32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Указ Президента України від 13.03.2020 року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусомSARS-coV-2», підпункт 2 пункту 13 Положення про Функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2016 року № 1400, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2016 року за № 1623/29752, та враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронаврусу COVID-19», відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 04.10.2006 №359, з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 у ліцеї,
НАКАЗУЮ:
1. Запровадити, тимчасово, до стабілізації ситуації, гнучкий (дистанційний) режим роботи педагогічним працівникам  зі складовими робочого часу:
фіксований час — з 8:00 до 12:00 та з 12:00 до 16:00 – робота в закладі освіти; змінний час — з 8:00 до 12:00 та з 12:00 до 18:00 – робота в дистанційному режимі. вихіднідні — субота, неділя. 
з 18.03.2020
2. Запровадити для педагогічних працівників підсумований облік робочого часу з обліковим періодом — тиждень. 
3. Педагогічним працівникам  упродовж робочого часу, визначеного гнучким (дистанційним) режимом роботи :
3.1. Виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором та посадовими інструкціями;
3.2. Відповідати на дзвінки директора  та заступника директора;
3.3. Перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;
3.4. Складати або корегувати навчальні плани, готувати навчальні матеріали (презентації, стенди, плакати), писати конспекти уроків; керувати дистанційним навчанням учнів: викладати матеріал під час скайп-конференцій, перевіряти домашні завдання через електронну пошту, надсилати тести для перевірки знань учнів.
3.5. Підвищувати кваліфікаційний рівень на онлайн-курсах(за бажанням).
3.6. Скласти індивідуальний план самоосвіти.
3.7. Сприяти проходження учнями навчання за допомогою відео-уроків та онлайн-курсів.
4. Запровадити, тимчасово, до стабілізації ситуації, гнучкий режим роботи молодшому обслуговуючому персоналу зі складовими робочого часу:
фіксований час — з 10:00 до 12:00 та з 14:00 до 16:00   змінний час — з 8:00 до 10:00, з 12:00 до 14:00, з 16:00 до 18:00 перерва для відпочинку і харчування з 12:00 до 13:00 – одна година  вихідні дні — субота, неділя. 
з 18.03.2020
4.1. Молодшому обслуговуючому персоналу, тимчасово, змінити вид своєї діяльності відповідно до посадових обов’язків з проведенням комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, шкільного автотранспорту, а також необхідного температурного режиму у закладі
5. Заступнику директора з навчальної роботи Вислогуб О.М.:
5.1. Контролювати виконання дотримання вимог пункту 3 та 4 цього наказу..
5.2. Обліковувати робочий час працівників у табелі обліку використання робочого часу, відповідно до їх тижневого педагогічного навантаження.
6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
 
 
Директор                                                                                                                  Ю.ПАНАСЮК
Приєднані документи
Переглядів: 582
Всього переглядів вкладених ресурсів: 582
Директор

Панасюк Юлія Василівна

Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для учнів
Інформація для батьків
Інформація для випускників
Пошук
Версія для слабо- зорих